مجموعه نوحه های شب چهارم محرم 93 با نوای گرم کربلایی جواد مقدم که در هیئت خادم الرضا قم

اجرا شده است را به صورت صوتی می توانید از ادامه مطلب دانلود کنید.

تصویری اضافه شد


تصویری:


هر کی حاجتی داره بیاد درِ خونه دخترِ شاه ( شور )-رضا حقیقی

کربلا خونمه از چی دل بکنم ( شور )

عشقِ رقیه تو دلم سندِ نوکریمِ ( واحد )-رضا حقیقی

عشقِ تو کرده بی سامونم ( شور )

منی که اومدم تا کربلا ، نکن فراموش ( شور )

 

صوتی:


ماهِ من از فلق اومد ( زمینه )

در زدم بازم ، درُ وا کردی ( شور )

هر کی حاجتی داره بیاد درِ خونه دخترِ شاه ( شور )-رضا حقیقی

منُ می زد ، تو رو می زد ( واحد )

عشقِ رقیه تو دلم سندِ نوکریمِ ( واحد )-رضا حقیقی

اینجا شروع و خاتمه در موجِ گریه هاست ( شعرخوانی )

عشقِ تو کرده بی سامونم ( شور )

منی که اومدم تا کربلا ، نکن فراموش ( شور )

 

صوتی (سرور پر سرعت):


ماهِ من از فلق اومد ( زمینه )

در زدم بازم ، درُ وا کردی ( شور )

هر کی حاجتی داره بیاد درِ خونه دخترِ شاه ( شور )-رضا حقیقی

منُ می زد ، تو رو می زد ( واحد )

عشقِ رقیه تو دلم سندِ نوکریمِ ( واحد )-رضا حقیقی

اینجا شروع و خاتمه در موجِ گریه هاست ( شعرخوانی )

عشقِ تو کرده بی سامونم ( شور )

منی که اومدم تا کربلا ، نکن فراموش ( شور )

 
 





برچسب ها : دانلود مداحی جواد مقدم, سایت جواد مقدم, سایت رسمی جواد مقدم , دانلود مداحی, محرم 93 با نوای جواد مقدم, دانلود مداحی جواد مقدم شب چهارم محرم 93 , شب چهارم محرم, سیب سرخی, حمید علیمی, جواد مقدم93, جواد مقدم, اینجا شروع و خاتمه در موجِ گریه هاست, جواد مقدم روضه حضرت رقیه, جواد مقدم شب چهارم محرم 93, حضرت رقیه, در زدم بازم , در وا کردی, شب چهارم محرم 93 جواد مقدم, عشقِ تو کرده بی سامونم, عشقِ رقیه تو دلم سندِ نوکریمِ, ماه من از فلق اومد, مداحی بازیکن پرسپولیس, مداحی رضا حقیقی, منُ می زد , تو رو می زد, منی که اومدم تا کربلا , نکن فراموش, هر کی حاجتی داره بیاد درِ خونه دخترِ شاه,